måndag 25 juli 2011

Rapide wnb fjordyy?

Fick in ett tips av en tjej som vill vara anonym, hon skriver såhär!
''Hejsan, ett litet "tips/skvaller" kommer här... Kollade in på rapide.blogg.se (Josefine) och såg att hon härmat fjordyy.webblogg.se (Emelie) med "undernicken"... se själva :)

Fjordyy - med fjording som tävlingshäst

Rapide - med fjording som tävlingsponny

Jag vet mycket väl att fjordyy haft sin blogg längre än rapide och att dom två för något år sedan hade ett stort "gräl" på bilddagboken ang. att josefine (rapide) hade snackat skit om fjordyy till hennes och fjordyys gemensamma vänner irl, klagat på hur Emelie (fjordyy) red Hannibal, att hon enligt Josefine tvingade Hannibal att gå i form och att hoppa högt, att han egentligen inte ville osv, plus att josefine härmade fjordyy med mycket saker. 

Jag tycker att Josefine (rapide) borde växa upp och sluta vara så wannabe fjordyy, dessutom har jag de båda två på facebook och ser att josefine brukar fjäska vissa dagar och skriva saker på facebook... se själva :)''


4 kommentarer:

  1. Kan du inte skvallra lite om http://ponnybitchen.blogg.se/
    Riktigt bra blogg faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Josefine har bråkat med Evelinn åkerman (enewe) också en hel del. Det började typ med att josse kallade ewe massa saker och trycke ner henne för att ewe är bättre än henne och sa massa elaka saker, det ewe har skrivit här (och två bilder efter handlar om det) http://dayviews.com/enewe/477479924/


    kolla kommentarerna längst ner!!
    tack för bästa bloggen<3

    SvaraRadera
  3. josse till ewe:

    josse-foto sön 14 nov 2010 19:39
    HAHA *HOST*
    jag är inte avundsjuk på dig!
    mitt liv är bra som det är så VARFÖR(?) skulle jag vara avundsjuk på någon som dig?
    vill inte va nån jävla bortskämd snobbryttare :S


    bara för att ewe är mycket bättre än henne :)

    SvaraRadera
  4. rosanna kötpe ny storhäst när dom va på irland!

    SvaraRadera