tisdag 9 augusti 2011

Efterlysning


Undrar vart min underbara c-ponny Carro-Line har tagit vägen. Sto född 1995 imp DK, 136 cm. Såldes sommaren 2010 till Iréne Wastesson i Söderköping. Carro-Line har varit i mina ägor i 10år och såldes i tro om att det var ett livslångt hem hon skulle få stanna i. Irené sålde henne någon gång i maj-juni 2011 men har inte sparat uppgifter om de som köpte henne.
Carro är en pigg ponny med mkt energi, har tävlat i hoppning innan hon blev skadad och bröt högerbakben (ärr och överben finns efter 2 stora operationer) hon ska därför ej ridas, utan bara vara sällskap alternativ avelssto. Carro har även spatt i högerbak, men visar ingen hälta.
Jag vill veta att/om min underbara ponny har det bra, det gör ont att inte veta var hon är och hur hon har det. Denna ponny betyder otroligt mycket för mig, och alla de barn som har lärt sig rida och tävla på denna fantastiska ponny.
Om Du har någon information om var hon är eller kan tänkas vara eller vad som har hänt henne, snälla hör av dig till mig. Det går bra att vara anonym, alla tips mottages tacksamt. J.T3n@hotmail.com
Hittelön!
Mvh
Emeli Magnusson


1 kommentar:

  1. Hästen påminner mig om häst . Fast hon ser inte alls ut så . Hon är flugskimmel .
    Har också spatt , fd hopphäst och vit . Också imp från danmark ..

    SvaraRadera