söndag 7 augusti 2011

Hälper Läsare!

Hej allihopa! 
Det är så att jag skulle vilja ha lite hjälp att hitta min förra b-ponny Mr Simon :) Han är en Welsh född 1984 och är en svettfux men två vita strumpor i bak samt en ganska bred bläs (men ju äldre han blev ju bredare blev den ;) ) Om jag inte minns fel så var han 124-125cm i manken. Simon är även inlärd att stegra på kommande, man lutar sig framåt och spänner tyglarna. Vet inte om han fortfarande gör det för vi försökte träna bort det då det blev en fara för både han och mig. Han är världen goaste kille som vill alla väl i sin omgivning och ÄLSKAR att gosa. Det bästa han vet är att få sträcka ut sig på en åker och bara få springa.Det sista jag vet om Simon är att vi sålde honom till en tjej i Dalarna som sedan sålde vidare honom till en annan tjej i Värmland :) Jag vet inte om han lever för hans tänder började redan bli dåliga när vi sålde honom 2006... Så nu undrar jag om någon vet något om ponnyn som förändrade hela mitt liv och som var min bästa vän under några år?  Skulle verkligen vilja veta om han lever och vart han står isf! :) Tack på förhand :) Ni kan kontakta mig på: Ellenor.e@live.se eller Ellenoreriksson.blogg.se



4 kommentarer:

  1. lite stort träns. www.nhwestern.blogg.se
    jossan har nyss köpt ett träns till sin häst disa. inte alls stort!! haha kolla själva och se...


    (tips)

    SvaraRadera
  2. Hon som äger ponnysanning heter giovanna, jag träffade henne på bloggträffen :D

    SvaraRadera
  3. skulle gärna vilja ha hjälp jag också ? :) vart ska jag skriva? :o

    mejla mej.

    felle-flisan@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för att du la upp efterlysningen! Genom den hittade jag Simon :D Tack ännu en gång!

    SvaraRadera