fredag 12 augusti 2011

Hot or Not rond 3!

Blev något fel igår så ni fick två Hot or Not, så ni får den tredje idag, fast det skulle va den andra. Skitsamma! :)

islandshastryttaren.blogg.se


Form: Fin! Dock bör hästen komma ut med nosen lite. Ser ut att ha fina gångarter. HOT
Outfit: Ser ingen matchning alls? NOT
Samspel: Ser ut som att ni har roligt tillsammans, hästen lyssnar på dig. HOT
Ryttarens sits: Trampa ner hälen, sätt dig på rumpan, ha händerna på samma höjd&ställe och titta upp. NOT
Helhet: MEDIUM
__________________________________

hillaryochfleur.blogg.se


Form: Ser ut att vara fin i nacken, dock felstegsbild så ser inte aktiviteten i bak. MEDIUM
Outfit: Ser ingen matching alls. NOT
Samspel: Hästen ser uppmärksam ut på dig. HOT
Ryttarens sits: För lång för hästen (jävligt mycket också), för mycket nertrampad häl, dina armar vet jag inte vad dom lever för liv..? Du kanske cyklar eller bär tyngder? Vinkla armbågen och vrid om handen så tummen blir högsta punkt. Tygellinjen är nu bruten (från bettringen till din armbåge). NOT
Helhet: NOT
__________________________________

ellaochsune.blogg.se


Form/teknik: Fin hopptekning. Hoppar aningen stelt i halsen. MEDIUM
Outfit: Ser ingen matcning alls. NOT
Samspel: Ser glatt ut! HOT
Ryttarens sits: Fin underskänkel! Ut något med rumpan och luta dig liite framåt. Lite mer eftergift så hästen kan hoppa rundt. NOT
Helhet: NOT
__________________________________

UngaRyttare.devote.se


Form: Fin hoppteknik! Ser ut att hoppa rundt och fint. HOT
Outfit: Fräscht med vitt. HOT
Samspel: Ser glatt och trevligt ut! HOT
Ryttarens sits: Snygg! Du bör ge lite mer eftergift, sedan är jag hur nöjd som helst. HOT
Helhet: HOT
__________________________________

feliciaorrstenius.blogg.se


Form: Fin form! Fin aktivitet bak. HOT
Outfit: Snyggt och stilrent på tävling. HOT
Samspel: Ser riktigt trevliga ut tillsammans. Ser ut att tycka om varandra. HOT
Ryttarens sits: Trampa ner hälen något, sätt dig på rumpan. Annars fint! HOT
Helhet: HOT
__________________________________

5 kommentarer:

  1. Angående UngaRyttare.devote.se bilden. hon har matchat ändå. Hon har ju en vit tröja under västen och ett vitt schabrak. Det kallar iaf jag att matcha ;)

    SvaraRadera
  2. har jag f örstått saken fel om man har , blått schabrak tröja & byxor och strass på pannabndet är inte de att matcha.. x)

    SvaraRadera
  3. Vendela - Det är ju inte snyggt att ha samma färg på allt och dessutom är det inte samma nyans och ser därför inte snyggt ut :p tycker jag iaf och antar att ridsportsanning tänkte likadant :p

    SvaraRadera
  4. kul att jag kom med!
    det är just de sakerna som du skrev på "ryttarens sits" jag vet att jag behöver träna på!
    jag försöker, och det har blivit mk bättre! :D
    man har alltid svaga punkter, eller hur ?(:
    ska inte klaga över outfits, för där vet jag också att det inte är matchat, men det är liksom inte min häst, utan är medryttare, och de är de som väljer schabrak, och jag vet liksom aldrig vilket han ska ha!.
    men vad roligt att du gillade Lejan! :D

    SvaraRadera
  5. ofta man rider på en ponny som man är grymt mycket för stor för?:S hur tänker den där vendela

    SvaraRadera